Підручники в УРСР після Другої світової війни: уроки історії.

Автор(и)

  • O. O. Lavrut Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, м. Слов’янськ

Анотація

Не дивлячись на важкі людські та матеріальні втрати у Другій світовій війні, Українська РСР намагалась надзначними зусиллями відновити та відбудувати потенціал. Освіта продовжувала відігравати роль ідеологічного форпосту, через який влада впливала на свідомість підростаючого покоління та в цілому – народу. Одним із таких механізмів залишалось творення та забезпечення підручниками шкіл. Проаналізувавши джерельну базу дослідження можна відзначити, що створення підручників протягом повоєнних років стало важливою складовою освітнього процесу.

Біографія автора

O. O. Lavrut, Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, м. Слов’янськ

кандидат історичних наук, доцент кафедри історії, суспільно-
гуманітарних дисциплін та методики викладання

Посилання

Жосан О. Е. Становлення та розвиток радянської шкільної літератури в Україні (1921 – 1991 рр.) : [монографія] / О. Е. Жосан. – Кіровоград: Ексклюзив-Cистем, 2015. – 360 с.

Збірник наказів Міністерства освіти УРСР. – 1947. – № 2.

Лаврут Ольга. Створення підручників в УРСР періоду 1940–60-х років: методологічні та організаційні аспекти проблеми // Історичні і політологічні дослідження. – 2016. – № 1 (59). – С. 52–68. 4. ЦДАГО України. – Ф.1. – Оп. 73. – Спр. 421.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Проблеми сучасного виховання й педагогічна візія Олекси Тихого