Постать сучасного вчителя загальноосвітньої школи (на прикладі освітньо-виховних поглядів О. Тихого).
Abstract
Станом на сьогодні освітньо-виховна система України зазнає складного процесу модернізації та трансформації, намагаючись пристосуватися до сучасних європейських тенденцій. У той же час розвиток історико-педагогічної науки створює сприятливі передумови для об’єктивного висвітлення питань, які впродовж багатьох років не розглядалися або оцінювалися на основі певних ідеологічних засад. Широко відомо, що дослідження шкільництва, освітніх інновацій в історії розвитку вітчизняної педагогіки часто супроводжу- валося протистоянням ідей, пошуком оптимальних рішень та компромісів. Саме це спонукає до початку детального дослідження освітньої діяльності О. Тихого, педагога за фахом та за покликанням.References
Горинь М. Олекса Тихий – портрет зблизька [Електронний ресурс] / М. Горинь. – Режим доступу : http://www.voxpopuli.com.ua/rubriki/istoria/operaciavisla/oleksatihijportr etzblizkaavtorgorinmihajlo.
Малярчук Н. Олекса Тихий – педагог та мовознавець / Н. Малярчук // Актуальні питання сучасної педагогіки : Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (11-12 грудня 2015 р.). – Ужгород, 2015. – С. 26–28.
Пустова Ф. Педагогічна система Олекси Тихого (штрихи до історичного портрету) [Електронний ресурс] / Ф. Пустова. – Режим доступу : http://nasha-druzhkovka.ru/pedagogichna-sistema-oleksitixogo/
Тихий О. Домашні завдання / О. Тихий // Тихий Олекса. На перехресті думок / [упоряд. Л. Огнєва]. – Донецьк : «Смолоскип», 2013. – 444 с.
Тихий О. Мова – народ / О. Тихий. – К. : Смолоскип, 2007. – 416 с.
Тихий О. Редакції газети «Радянська освіта» / О. Тихий // Мова – народ. – К. : Смолоскип, 2007. – 416 с.
Тихий О. Про проблеми реформи шкільної освіти / О. Тихий // Тихий Олекса. На перехресті думок / [упоряд. Л. Огнєва]. – Донецьк : «Смолоскип», 2013. – 444 с.
Тихий О. Словник мовних покручів / О. Тихий. – Донецьк : Товариство ім. Олекси Тихого, 2009. – 107 с.